20 de agosto de 2013

ARTÍCULO DE OPINIÓN EN LA CUENCA DEL NALÓN


PARECE QUE VA A LLOVER


Encontré en Sotrondio una pintada en un muro que me llamó la atención:  “PARECE QUE VA A LLOVER”. Pensando qué significaba el mensaje “infractor” de la Ordenanza Municipal de Limpieza… ¿quizás fue solo el resultado de una borrachera???. No parecía tener sentido salir de madrugada, arriesgando que te pillen y sancionen con 200-300 euros, para poner “PARECE QUE VA A LLOVER”

Semanas después la pintada aparecía completada (misma letra) “LA CRISIS TIENE REMEDIO, EL GOBIERNO NO,  ¡QUE LLUEVA!”.
Poco después alguien la tapó. ¿Por miedo a que la gente empiece a pedir agua para acabar con este verano de indecencia política con la que nos está abrasando el Gobierno?.

Anécdota aparte, es fácil darse cuenta que las medidas del Gobierno para la crisis son inútiles. Congratularse por la reducción del paro es hacerse trampas jugando al solitario. Se reduce, pero crece vertiginosamente la precariedad:  contratos por días, horas, fines de semana… ¿alguien se para a pensar por qué la mayoría de las cajeras de supermercado no envejecen?... la respuesta es la precariedad introducida por las reformas del PSOE y la última del PP.

El Gobierno es una fábrica de hacer parados precarizando el empleo y abaratado el despido con su reforma laboral, que se ha demostrado ineficaz: 1,7 millones de hogares, sin ninguna persona con empleo, más de 2 millones de personas (el 33% de los desempleados) no reciben ninguna prestación por desempleo. La tasa de paro juvenil, supera el 52%,   demuestran  ilegitimidad, más cuando presuntamente facilita su victoria una financiación ilegal con generosas donaciones, ¿a cambio de qué?.

No se gobierna para las personas. Se gobierna para los bancos.

Prometieron empleo y dejan más paro, prometieron reconducir la crisis y dejan depresión, prometieron ser el partido de los trabajadores y gobiernan para los poderosos, prometieron acabar con la corrupción y son el partido que hoy la ejemplifica.
Para justificar lo duro de las medidas no paran de decirnos que los recortes y el sufrimiento son la única opción. Es mentira.

Hay Alternativa: La crisis tiene arreglo, el Gobierno no.
¡Que llueva!, para limpiar tanta indecencia, porque esto no se arregla tapándolo como la pintada.


Julio Antuña
Coordinador IU-Samartín

2 comentarios:

  1. (1) Buenes tardes.
    Quería decivos que me parez perbien que vos quexéis de les males condiciones nes que tá'l municipiu Samartín (llenu basura, les coses sin arreglar O LA CANCHA'L COTO SIN CUBRIR, por exemplu), les brutales reformes que tá llevando a cabu el Gobiernu d'Españistán, que defendáis lo público, la minería, la lucha obrera, etc. Pero creo, y nun tengo ná en contra vuestra, que en vez de quexávos peles redes sociales como ye'l facebook o faciendo un blog n'interné, meyor tábeis metiendo caña n'esti ayuntamiento y apretando-yos bien les tuerques pa que faigan algo, y si nun se pué, seguís presionando, y si tampoco lográis facer ná, pues movilizáis al pueblu (que, ya se sabe, "La voz de dios ye la voz del pueblu") y, como si hay que salir día sí y día tamién, pa que vean (y veáis vosotros) que nós no solo nos facemos ver a la hora de votar, sino que salimos a defender lo nueso (aunque necesitemos dalgún impulsu, porque ún solu nunca va salir a la cai) y que tenemos güeyos na cara, que nun nos gusta que nos tán faciendo (y al que-i gusta, ye porque tá mal de la fesoria, pero bono, esi ye otru tema).
    Con too esto, lo que quiero decir ye que tenéis que facer algo. Nun ye justo que haya xente que vos votó pa que ficierais algo y que vos quedéis tan tranquilos con la primera rempuesta que vos da'l equipu gobiernu (toy hablando a nivel municipal, que conste) porque, por muncho que se diga, falando nun se arreglen munches coses que digamos, y vos ruego que penséis en esa xente que puso la su confianza en vosotros pa que ayudéis a esti municipiu, que lu invitéis a que salga a la cai, que se acostumbre a lluchar por lo que merez la pena (como la llei del abortu, la falta de limpieza, que cubran la cancha'l Coto, que solucionen el tema de los argayos que hai per ehí, y otres tantes coses)... Porque, si hai tantu desencantu políticu na sociedá ye porque la xente deposita la fé n'unes persones pa que lluchen por elles pero nun ven resultaos (como ye'l casu) pero nun son (somos, perdón, qu'equí inclúyome yo) valientes nin se atreven a dar un pasu p'alantre por mieu a vese solos, pero si vosotros incitáis al pueblu a facese sonar a través de movilizaciones sociales, tomando una iniciativa de llucha, van seguivos y van deprender a perder el mieu porque eso ye lo que se necesita: un impulsu.
    Porque ye harto triste que nun lluchéis con lo roxos que decís ser y que vos quexéis dende el facebook o esti blogue, que tá mui bien, nun digo que no, pero así nun se consigue ná, ni que Samartín té más limpio, ni ná de ná. Ye que, sinceramente, la impresión que da IU de Samartín ye un pocu triste: decís ser mui humildes y tar siempre col pueblu pero preferís quexavos y quedavos con la primera rempuesta que vos dan, sin lluchar, pero lluéu llénasevos la boca falando de la llucha obrera. Tamién paez que solo vos movilizáis pa que nun cierren les mines (tá muy bien, porque ye una cuenca minera y ye una forma de xenerar empléu, pero parez que ye lo único que vos importa), pero nun vos preocupen los neños del Coto que anden sin poder xugar nel patio ca vez que llueve, o la imaxe que da el municipiu a los turistas que van a ver el Mumi cuando tá'l Entregu tan suciu, o que se sigan faciendo moles como la que tá na carretera xeneral que, supuestamente, ye pa xenerar empleu cuando nun ye asina. Tamién parez que solo vos importa salir nos periódicos o na TV o donde sea falando y falando mientras se vos llena la boca diciendo "Izquierda Unida" porque sabéis lo que les sigles IU signifiquen: llucha; pero parez que nun facéis otra cosa más que quexavos cuando lo que la xente necesita ye ver ACTOS y compromisu, que se cuente con ellos.

    ResponderEliminar
  2. (2: Sigo col mesaxe anterior, qu'cupé tolos caracteres, asina que perdonaime pola tabarra que vos pueda causar).

    Que conste que too esto lo digo dende un puntu de vista esternu, lo que parez dende fuera y que nun soy una persona de dereches ni ná pol estilu, simplemente toy desencantá cola política. Por eso espero que abráis un poco los güeyos y que penséis en los que tenéis detrás, en los que vos apoyen y en los que, aunque nun compartan les mismes idees que vosotros, tan d'acuerdu colo que defendéis y defiéndenlo tamién.
    Tamién quiero aclarar que esto pué aplicase a cualquier otru partíu políticu, pero vos lo digo a vosotros porque el hechu de que tengáis una páxina na cual se admiten comentarios ye muy importante (o al menos parezlo) ya que da la sensación de que vos importa lo que los ciudadanos piensen y táis abiertos a opiniones.
    Posiblemente vos paséis esti comentariu poles narices o no compartáis la misma opinión que yo (que tampocu me parez mal) o lo que sea, pero solo espero que, por lo menos, lo lleáis si no toos al menos la mayoría, y que recapacitéis un pocu y que tamién tengáis presente otru puntu de vista acerca de la política.
    Con too esto (que creo que ya me estendí bastante), me despido con un abrazu: salú y llucha.

    ResponderEliminar