1 de diciembre de 2012

Día Mundial de la Lucha contra el SIDA




El 1 de diciembre celebramos el Día Mundial de la Lucha contra el SIDA, la jornada elegida para recordar y dar a conocer al mundo la epidemia global del sida causada por la extensión de la infección del VIH.

Este año, celebramos 30 años del primer diagnóstico de sida en el mundo. Desde entonces, más de 25 millones de personas en todo el mundo han muerto por enfermedades relacionadas con el VIH/sida convirtiéndose en una de las epidemias más mortales de la historia y que aún hoy no tiene cura.

Desde IU Samartín queremos sumarnos a este Día mundial contra el SIDA y denunciar que mientras PP, PSOE constitucionalizan el neoliberalismo radical con el fin de priorizar los intereses de los banqueros, se recorta en la sanidad pública  e investigación. Condenamos también la discriminación que sufren las personas que viven con el VIH en el acceso al empleo, a la vivienda o en la contratación de un seguro.

Queremos que el mundo tenga claras las ideas frente a esta epidemia con prevención, información e investigación.


El 1 d'avientu celebramos el Día Mundial de la Llucha contra'l SIDA, la xornada escoyida pa recordar y dar a conocer al mundu la epidemia global del sida causada pola estensión de la infección del VIH.

Anguaño, celebramos 30 años del primer diagnósticu de sida nel mundu. De magar, más de 25 millones de persones en tol mundu morrieron por enfermedaes rellacionaes col VIH/sida convirtiéndose nuna de les epidemies más mortales de la hestoria y qu'entá güei nun tien cura.

Dende IX Samartín queremos sumanos a esti Día mundial contra'l SIDA y denunciar que mientres PP, PSOE constitucionalizen el neolliberalismu radical col fin de priorizar los intereses de los banqueros, retayar na sanidá pública ya  investigación. Condergamos tamién la discriminación que sufren les persones que viven col VIH nel accesu al empléu, a la vivienda o na contratación d'un seguru.

Queremos que'l mundu tenga clares escurrir frente a esta epidemia con prevención, información ya investigación.


No hay comentarios:

Publicar un comentario